WOULD EDWARD OR JACOB LIKE UR SMELL?

WOULD EDWARD OR JACOB LIKE UR SMELL?

by: princessmimi

me:OK WELCOME 2 DA "WOULD EDWARD OR JACOB LIKE UR SMELL" SHOW! audience applauds NOW LETS BRING OUT DA HOTTIES! audience goes crazy
edward- hello beautiful lovelies! audience drools then faints
jacob:YO YO WAZ UP, LADIES?? girls in audience cheer
me:ok now u guys, r u ready 2 c if u will like da girlz smell?
jacob: OH YEAH BABY!
edward: yes!
me:ok then!
NO RUDE OR MEAN COMMENTS!

  1. 1

    me: ok so edward u go first! edward: ok, move u dirty mutt! jacob: HEY I AINT NO DIRTY MUTT, LEECH! edward: whatev....so which creature do u like better? whispers pick me jacob- no..pick me!

  2. 2

    me:ok now jacob! jacob- ok...what kind of deodorant do u use? edward- what kinda question is that??

  3. 3

    me:ok now its my turn...JACOB AND EDWARD STOP IT! they're playing a video game! jacob- haha i beat ur score! edward- NO!!!! shaves jacob's head jacob- AHH NO! U WILL PAY. me:wat movie do u like?

  4. 4

    me: ok what... jacob:can i ask da question, plz? edward:NO! ME PLZ! me:well.i uh edward: plz give them 2 me stares into my eyes uh uh uh..here! edward:thank u! jacob:rolls eyes edward: what song?

  5. 5

    me:ok now it's my turn....who's cuter? o_O eddie- u know u wanna pick me, baby! jakey- choose me!

  6. 6

    me:NOW ITS TIME 2 C WHO LIKES UR SMELL! edward- COOL! jacob-AWESOME, DUDE! LIKE ME (ur name) eddie- NO! LIKE ME! jakey-SHE WONT LIKE U, LEECH! EDDIE- OH YEAH! they start fighting me: STOP IT, GUYS!

© 2017 Polarity Technologies
X
X

Invite Next Author

Write a short message (optional)

or via Email

Enter Quibblo Username

X

Report This Content