Sequel to wwyff Vampire, Demon, or Dark Angel n now named WwYfF

by: LoverOfTheVamp

ok I AM SOOO HAPPY I AM CONTINUING THIS even tho it's goin to be really hard. O this goes to the creater of kidnapped n made a slave part 16 Y!!!!!????!!!!!???? Y WUD U DO THIS TO TYLER N ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ok lil momento done there :D btw srry i didn comment i was jst to lazy SO SRRY but i'll try to comment on others jst have a lot of HW

  1. 1

    Read intro n if u hadn't read my first quiz then read it cuz this again is a sequel. Plus the answers will introduce themselves (none r girl crazy THANK GOD)

  2. 2

    OK LET'S GET THIS STARTED!!!!!!

  3. 3

    (btw ur name is _ n u look howeve u look or want :D) One day ur walking home from school. Ur kinda like a outcast at school, everybody thinks ur weird n r kinda like repelled by u.

  4. 4

    U hear footsteps behind u n get a feelin but shake it off. Jst prob some kid walkin home. But u can't shake off the feeling completely so u speed up

  5. 5

    The footsteps behind u speed up also. Now u get a lil worried. U break into a run and the footsteps take the same speed. Ur jst bout to scream when someone grabs u n drags u into n alley.

  6. 6

    "SHHH dun scream plz,"says the figure. Sounds like a boy ur age."Knock her out!,"says a rough not so gentle voice."NO,"exclaims the one holding u.

  7. 7

    "Fine I'll do it,"says the same rough voice. U cud feel ur heart speed up. U start to panic n bite the person whoz holding u n stomp on there foot.

  8. 8

    The person yelps n lets go of u. U start to run when u bump into another guy with black hair n white highlights.

  9. 9

    He grabs u n says,"Where do u think ur going,"u realize it's the guy who wanted to knock u out so u elbow him in the guts n take off running.

  10. 10

    The same guy straghtens up right away n says,"So u wanna play like that". U didn realize there were more guys but bout 3 guys start yelling at him to stop when he charges after u.

  11. 11

    U try to run as fast as u can but the guy tackles u to the ground, forces ur head back, n bites ur neck. U feel ur vision going blurry, then everything goes black

  12. 12

    U wake up groaning n rubbing ur head when u realize ur in a white n black room with bands on the wall which u never heard of.

  13. 13

    Standing up u almost fall back down but get a hold of urself n walk to the mirror to see dried blood on ur neck n 2 lil holes. U remember the night before n feel lightheaded.

  14. 14

    Jst then someone walks in behind u n asks,"How r u feeling". U twirl around n yell,"WHAT DO U THINK. ANYWAY WHERE AM I U FREAK".

  15. 15

    He sighs n yells out the door,"U guys she's awake". 3 more guys walk in n the one who bit u scuffs,"Like we cudn't hear".

  16. 16

    k stopping here COMMENT RATE OR BOTH :D

© 2020 Polarity Technologies
X
X

Invite Next Author

Write a short message (optional)

or via Email

Enter Quibblo Username

X

Report This Content