Death Note: Kiss, Marry, Slap or Kill?

by: Lawli_pop

Kiss, Marry, Slap or Kill?
Death Note characters! Enjoy!
Both genders are on here. If you are a girl and only into guys just hit "slap". Same with guys.
XD Tbh idk why I put most of these on here..... Results should be interesting! Sorry for any typos!

  1. 1

    Mello

  2. 2

    Beyond Birthday

  3. 3

    Takada

  4. 4

    Matt

  5. 5

    Aizawa (Why did I even put him ON here? Meh. Who cares.)

  6. 6

    Naomi Misora

  7. 7

    L Lawliet (Sorry, this one's mine. XD Go ahead and call me a gay yaoi pervert. Too bad for you! :P)

  8. 8

    Matsuda

  9. 9

    Light Yagami

  10. 10

    Soichiro Yagami

  11. 11

    Misa Amane

  12. 12

    Rem (Okay I don't even know for sure if this thing is a girl or a guy.....)

  13. 13

    Watari (Um...... no. gross.)

  14. 14

    Teru Mikami

  15. 15

    Raye Penber

  16. 16

    Higuchi (Yep.... The perverted third Kira. I will never know why I put him on here. Or kost of the others either.... XD)

  17. 17

    Sayu Yagami

  18. 18

    Mogi

  19. 19

    Ryuk (LOL WTF?!?)

  20. 20

    Near

© 2019 Polarity Technologies
X
X

Invite Next Author

Write a short message (optional)

or via Email

Enter Quibblo Username

X

Report This Content